AKTUALNOŚCI
Promocje w sklepach

Zmieniły się czasy, kiedy to handel był łatwą sztuką zarabiania pieniędzy. Sklepy w ostatnich latach musiały zmienić swój image oraz sposób trafiania do klienta. Taką formą przyciągania konsumentów do swoich stoisk są atrakcyjne promocje cenowe proponowanych w sklepie towarów.

Materiał zewnętrzny

Obecnie na podstawie badań okazuje się, że sklepy, które oferują wysokiej klasy markowe produkty, a nie stosują promocji, nie mogą liczyć na zainteresowanie ze strony kupujących. Dzisiaj sama jakość towaru i znana marka nie robią wrażenia na kliencie. Takie sklepy bez promocji są omijane, a zainteresowaniem cieszą się te, które mają w swej ofercie propozycje z korzyściami dla kupującego.

Współczesne społeczeństwo lubi promocje cenowe i obecnie już nie tylko wielkie sieci handlowe, ale również i mniejsze sklepy mają tego świadomość. To klient dzisiaj wybiera spośród tysięcy sklepów ten, do którego chce trafić i dokonać udanego zakupu. Nic tak bardzo bowiem nie stanowi o zadowoleniu konsumenta jak zakup towarów po atrakcyjnych cenach. Takie kupowanie daje satysfakcję i poczucie zaoszczędzenia budżetu domowego.

Sklepy w galeriach handlowych stosują obecnie promocje przez cały rok. Trzeba zauważyć, że konkurencja w takich aglomeracjach jest niezwykle duża i o klienta trzeba po prostu walczyć, a skuteczną metodą jest na pewno obniżka cen proponowanych towarów i wszelkiego rodzaju bonusy sprzedażowe. Sklepy w swojej ofercie prześcigają się propozycjami, co skutkuje właśnie pozyskaniem klienta i jego satysfakcją z dokonanego zakupu. Każdy duży napis reklamowy informujący o promocji musi zwrócić uwagę każdego, bo być może uda się coś kupić dla domu lub dla siebie. Bardzo miłe jest, kiedy sklep ma w pakiecie propozycji super ofertę lub hit sezonu w atrakcyjnej cenie. Jest to dla kupującego niebywała okazja nabycia towaru wysokiej jakości w naprawdę okazyjnej cenie. Trzeba jednak pamiętać, że takiego super towaru jest zachęta do kupowania, ale jego ilości są ograniczone, dlatego kiedy uda się taką okazję wychwycić, można nazywać siebie szczęśliwcem.

Wiele sklepów stosuje rabaty cenowe dla swoich stałych klientów i jest to na pewno zabieg marketingowy korzystny dla obu stron. Podobna sytuacja ma także miejsce w sklepach internetowych, działa tak nawet forbet mający oferty promocyjne. Konsument zawsze odczuwa radość z tego, że sklep traktuje go jako stałego bywalca, co przekłada się na upusty rabatowe przy zakupie towarów. Nieraz może to być informacja przekazana już przed rozpoczęciem zakupów, jednak nieraz można się spodziewać miłej niespodzianki przy regulowaniu należności. Kiedy pracownik sklepu zwraca się do klienta, że z uwagi na jego liczne zakupy w tym sklepie zostaje mu udzielony 30% rabat na zakupiony towar, wówczas zadowolenie rośnie i stanowi o tym, że na pewno do tego sklepu klient powróci.

Niekiedy o bonifikacie cenowej decyduje karta danego sklepu, wydawana klientom. Na takiej karcie przy każdym zakupie sumują się bonusy rabatowe, które później pozwalają na zakup ciekawego towaru w atrakcyjnej cenie lub w pewnych przypadkach można zapłacić właśnie tymi zebranymi punktami.

Te metody są ukierunkowane nie tylko na pozyskanie nowego klienta, ale na utrzymanie go i zachęcenie do ponownego odwiedzenia sklepu, co niechybnie musi się zdarzyć. Przyjaznego sklepu z dobrymi promocjami nie można omijać.

Artykuł może zawierać treści komercyjne.

Dodaj komentarz

  Subskrybuj  
Powiadom o

rks-radomsko-keeza