AKTUALNOŚCI
Umowa Widzewa z mconnection

Widzew Łódź podpisał umowę z domem mediowym mconnection. Na mocy kontraktu mconnection będzie odpowiedzialny za poszukiwanie i pozyskiwanie reklamodawców dla łódzkiego klubu. Pozyskani partnerzy będą mogli korzystać ze skutecznych narzędzi komunikacji, które oferuje Widzew.

„Nawiązaliśmy współpracę z mconnection, bo chcemy dotrzeć z naszą ofertą do szerszego grona potencjalnych partnerów biznesowych. Widzew jest bardzo silną marką sportową, za którą stoi rzesza oddanych kibiców. Stawarza to ogromny potencjał do promocji na naszym stadionie i przy naszej drużynie” – komentuje Marcin Animucki, prezes Widzewa.

„Zdecydowaliśmy się skorzystać z profesjonalnego wsparcia domu mediowego, bo dysponuje znacznie większymi możliwościami dotarcia do firm, których strategia promocyjna jest zbieżna z możliwościami, jakie stwarza Widzew. Cieszy nas też, że mconnection jest firmą z Łodzi, dzięki czemu doskonale rozumie siłę i potencjał Widzewa” – dodaje Animucki.

„Niezmiernie cieszy fakt, że Widzew zaufał naszym możliwościom i doświadczeniu powierzając mconnection pozyskanie partnerów reklamowych. Widzew to klub, który cieszy się ogromną popularnością wśród kibiców nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Wierzę, że w połączeniu z naszą pasją i wsparciem zdołamy sprawić, że coraz więcej firm postawi na transfer pozytywnych emocji kojarzonych z Widzewem, a promocja z tym klubem stanie się nieodzownym elementem w strategiach marketingowych wielu partnerów” – mówi Maciej S. Kowalczyk, dyrektor zarządzający w mconnection.

Źródło: widzewiak.pl

Subskrybuj
Powiadom o

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments