Pilica Przedbórz, chociaż działacze tego klubu uparcie twierdzą, że nie myślą o awansie, powalczy wiosną o IV ligę łódzką. Nie ma właściwie w powiecie radomszczańskim zawodnika, który nie zostałby prześwietlony przez przedborskich skautów celem wzmocnienia drużyny przed rundą rewanżową. W awansie mają Pilicy pomóc nowe bramki.
Działacze, na czele z wiceprezesem Dawidem Łuczyńskim, myślą o klubie 24 godziny na dobę, a może nawet i więcej. Bardzo często w klubowym budynku pali się światło w godzinach wieczorno-nocnych, a w środku trwają długie dyskusje o taktyce, planowanych wzmocnieniach czy poprawie wizerunku w mediach.
I tak – w rundzie wiosennej Pilica będzie miała nowe bramki. Zastąpią one stare-wysłużone, które mogą pamiętać jeszcze czasy dawnej Wojewódzkiej Federacji Sportu. Koszt ich zakupu wyniósł 6500 złotych, ale z montażem działacze poradzą sobie sami. Na klubowym FB czytamy również, że w nadchodzącym 2021 roku kibice doczekają się wielu inicjatyw. Wrócić ma ponoć, jeśli pozwoli na to sytuacja pandemiczna, sprzedaż osławionego kugla przed meczami.
Pilica traci do lidera tabeli grupy drugiej w KEEZA Klasie Okręgowej, MGKS Drzewica cztery punkty, co przy szesnastu wiosennych kolejkach jest stratą do odrobienia.
Na A klasę murawą całkiem dobra
Może zamiast zakupu bramek warto pomyśleć o poprawie stanu murawy na stadionie ?
Osławiony o znaczeniu 'mający głośną, ale nie najlepszą reputację; okrzyczany, mający złą sławę’ to imiesłów utworzony od czasownika osławiać (osławić), który od dawna oznaczał 'obmawiać, szkalować kogo, zniesławiać’.
*
Czy na pewno redaktor to chciał przekazać używając tego słowa odnośnie kugla?
Ciekawe czy po wstawieniu nowych bramek komisja weryfikacyjna dokładnie zmierzy ich wysokość 🙂
Jedyny klub który sprzedaje bilety na mecze na tym poziomie rozgrywek